جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید  ( یا به 09120035133 پیامک بدید )

شنبه, 22 مرداد 1401 17:22

طرح های مستمری بیمه پاسارگاد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(21 رای‌ها)

طرح مستمری بیمه پاسارگاد یک طرح پر طرفدار با قابلیتهای ویژه است تصور کنید که شخصی بدون بیمه تامین اجتماعی و یا حتی با وجود بیمه تامین اجتماعی و درکنار آن از حداقل 5 سال تا حداکثر 30 سال دوره پرداخت اقساط بیمه ای به یک حقوق ثابت ماهانه مستمری دست پیدا کند و مهم تر از آن میتواند کل سرمایه بیمه اش را به صورت یکجا برداشت کند و علاوه بر همه این موارد از پوشش های بیمه ای دیگر نیز برخوردار شود . مسلما هر شخصی به دنبال رفاه بیشتر خودش و خانواده اش است پس چه بهتر که به این مهم توجه ویژه داشته باشیم چرا که اگر بدانیم بیمه به هیچ وجه هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری پرسود و بدون ریسک است ضمن آنکه به آن مالیات تعلق نمی گیرد ، شاید برایتان این سوال پیش بیاید که اگر خدای نکرده قبل از اتمام زمان پرداخت حق بیمه ها از دنیا برویم تکلیف بیمه و مستمری مان چه می شود باید گفت اصلا نگران این موضوع نباشید چراکه طبق پرسشنامه ای که در ابتدا پر نموده اید وراث شما می توانند از مزایای بیمه مستمری شما استفاده کنند . در ادامه ابتدا انواع طرح های مستمری بیمه عمر پاسارگاد را نام می بریم و سپس به توضیح هرکدام می پردازیم .

طرح های مستمری بیمه پاسارگاد شامل :

  • طرح الماس

  • طرح یاقوت 

  • طرح طلا 

  • طرح نقره

 

طرح نقره

در طرح نقره ای بیمه عمر پاسارگاد با پرداخت حداقل ماهانه 500 هزارتومان و افزایش سالانه 20درصد به مدت 20 سال با ده درصد افزایش سالانه ، ماهانه 8،700،000 تومان و یا به صورت یکجا یک میلیارد و نهصد میلیون تومان سرمایه خود با سودهای لحاظ شده را دریافت کنید . ( نکته : کلیه مزایای دیگر بیمه و پوشش های دیگر را هم خواهید داشت )

noghre

 

طرح طلایی

در طرح طلایی بیمه عمر پاسارگاد با پرداخت حداقل ماهانه یک میلیون تومان و افزایش سالانه 20درصد به مدت 20 سال با ده درصد افزایش سالانه ، ماهانه 17،500،000 تومان و یا به صورت یکجا چهارمیلیارد تومان سرمایه خود با سودهای لحاظ شده را دریافت کنید . ( نکته : کلیه مزایای دیگر بیمه و پوشش های دیگر را هم خواهید داشت )

 tala

 

طرح یاقوت

در طرح یاقوت بیمه عمر پاسارگاد با پرداخت حداقل ماهانه دو میلیون تومان و افزایش سالانه 20درصد به مدت 20 سال با ده درصد افزایش سالانه ، ماهانه 36،000،000 تومان و یا به صورت یکجا هشت میلیارد تومان سرمایه خود با سودهای لحاظ شده را دریافت کنید . ( نکته : کلیه مزایای دیگر بیمه و پوشش های دیگر را هم خواهید داشت )

yaghoot 

طرح الماس

در طرح الماس بیمه عمر پاسارگاد با پرداخت حداقل ماهانه سه میلیون تومان و افزایش سالانه 20درصد به مدت 20 سال با ده درصد افزایش سالانه ، ماهانه 54،000،000 تومان و یا به صورت یکجا یازده میلیارد و هشتصد میلیون تومان سرمایه خود با سودهای لحاظ شده را دریافت کنید . ( نکته : کلیه مزایای دیگر بیمه و پوشش های دیگر را هم خواهید داشت )

almas 

پرسشنامه های مستمری در کل متفاوت هست از پرسشنامه های دیگر و زمانی که فرد بیمه نامه را دریافت می کند می تواند دوره پرداخت و دوره تشکیل سرمایه را انتخاب کند ، افرادی که تمایل دارند بعد از دوره تشکیل سرمایه ، مستمری دریافت کنند می توانند از این طرح استفاده کنند ، قابل ذکر است که بیمه نامه های دیگر ( زندگی ) قابل تبدیل به این طرح هستند .

یکی از شرایطی که در زمان پرداخت مستمری وجود دارد دریافت وام از مبلغ صندوق است و امکان بازخرید و انصراف هم وجود دارد با توجه به شرایط فرد بیمه شده و میزان سرمایه ، و حتما لازم نیست که دوره پرداخت مستمری به پایان برسد اما جمع مستمری و پرداخت نباید از 40 سال تجاوز کند ، مثلا اگر مدت بیمه نامه ( تشکیل سرمایه ) 20 سال درنظر گرفته شود ، دریافت مستمری هم 20 سال خواهد بود و هردوی این دوران بین 5 تا 35 سال خواهد بود که این دوره پرداخت را میتوان انتخاب نمود به صورت اختیاری ، در نظر داشته باشید مثلا اگر دوره تشکیل سرمایه شما 10 سال باشد ، پس از 10 سال به همان میزانی که سرمایه تشکیل شده است می توانید مستمری دریافت کنید .

دو پوشش مهم در زمان پرداخت مستمری به بیمه شده تعلق می گیرد :

 

  1. فوت طبیعی و فوت به هر علت
  2. تکمیل درمان یا sos

 

در پایان باید گفت طرح مستمری ، طرح بسیار خوبی است که می تواند درکنار بیمه های دیگر مورد استفاده قرار گیرد ، این طرح در تمام دنیا بخصوص در کشورهای پیشرفته با عنوان بیمه های زندگی  ( life ) وجود دارد و البته استقبال بسیار خوبی هم در همه کشورهای دنیا از این بیمه ها می شود چرا که اطلاع رسانی صحیحی صورت گرفته و مردم کشورهای پیشرفته به خوبی به مزایای بیشمار بیمه های زندگی واقف هستند و به آن نه به چشم هزینه بلکه به چشم سرمایه گذاری بدون ریسک نگاه میکنند ، امید که در کشور عزیزمان ایران هم این موضوع جا بیفتد و مورد استقبال همگان باشد ...

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان بیمه ای ما در بیمه عمرها تماس بگیرید تا بهترین نوع بیمه نامه در کوتاهترین زمان ممکن با توجه به شرایط شما برایتان صادر شود . 

09120045244

خواندن 1027 دفعه آخرین ویرایش در دوشنبه, 20 آذر 1402 07:36
طرح های مستمری بیمه پاسارگاد - 5.0 out of 5 based on 4000 votes